Nyhedsbrev
Kundebetjening

Kundebetjening

 

På apoteket kan alle komme direkte ind fra gaden og få råd og vejledning af en farmaceut eller en farmakonom – uden tidsbestilling.

Som en naturlig del af kundebetjeningen er kunden og apoteksmedarbejderen i dialog. Det sikrer at:

  • Der er korrekt sammenhæng mellem kunde og recept
  • Den rigtige medicin vælges
  • Dosering og mængde er korrekt

Herudover afdækker apotekets medarbejder ved alle ekspeditioner, om kunden ved:

  • Hvordan medicinen virker
  • Hvornår og hvordan den mest hensigtsmæssigt indtages
  • Hvilke særlige forholdsregler der evt. er i relation til mad, alkohol, bilkørsel og samtidig brug af anden medicin
  • Hvordan medicinen skal håndteres teknisk

 

Se i øvrigt hvad vi tilbyder under menupunkterne sundhed eller service.

 

For at forbedre apotekets serviceniveau vurderer vi konstant kvaliteten af vores indsats. Vi benytter os f.eks. af ventetidsmålinger, kundetilfredshedsundersøgelser og måling på sortiment.